rahsia tarikh lahir metafizik

wah! Aku dapat belajar sesuatu yang sangat unik. Kalau dulu, aku ingat elemen-elemen ni, ditentukan mengikut anak yang ke berapa. Tapi rupanya bukan itu sahaja. Kita juga boleh lihat kita ni elemen apa dalam tarikh lahir kita. Kalau mengikut adik beradik, aku elemen tanah, iaitu anak ke lima. DAn rupanya aku juga elemen tanah dalam tarikh lahir aku. Wah, kuatnya elemen aku. Ada kawan saya ni, kalau mengikut adik beradik, dia elemen tanah, tapi kalau ikut tarikh lahir dia elemen api. Ermm... patutlah.. hehe. Bercakap itu ini pasal elemen.. Apa sebenarnya elemen tanah, atau elemen api ni?? Baiklah meh aku terang sikit..


Dengan Tarikh Lahir (hari, bulan dan tahun) seseorang itu dilahirkan dan dengan penggunaan metodologi pengenalan diri serta menjumlahkan kesemua nombor kepada satu angka.

Pythagoras dengan tegasnya menyatakan, "Dunia Tercipta Di Atas Kekuasaan Nombor-Nombor". Keseluruhan alam semesta dicipta oleh corak-corak matematik dan semua perkara boleh dijelaskan melalui NOMBOR yang bersamaan dengan getaran alam semesta. NOMBOR ini menentukan PERSONALITI, TAKDIR dan TUAH seseorang.

Semua benda di alam semesta bergetar pada frekuensi mereka yang tersendiri. Dengan menemukan kadar getaran mana-mana objek, anda boleh membina kualiti dan tenaga yang berkaitan dengannya. Dengan mengaplikasikan prinsip-prinsip NUMEROLOGI dan menggunakan TARIKH LAHIR sebagai data asas, anda dapat menentukan frekuensi utama bagi individu yang berbeza. Analisis NUMEROLOGI daripada frekuensi yang dihitung menghasilkan maklumat penting tentang PERSONALITI dan PERWATAKAN seseorang.

Bagaimana caranya???
contoh tarikh lahir 19/10/1992.. so
1=A
9=B
1=C
0=D
1=E
9=F
9=G
2=H



so, O adlh no asas anda..


Elemen ikut nombor asas anda..
Logam untuk no 1, 6
Air untuk no 2, 7
Api untuk no 3, 8
Kayu untuk no 4, 9
Tanah untuk no 5

utk ketahui lebih lnjut.. apa kata anda rujuk this link
http://www.scribd.com/doc/18182511/Rahsia-Tarikh-Lahir
http://www.afrayuri.com/2009/07/rahsia-tarikh-lahir-anda-dari-dr-azizan.html

Comments

Popular Posts