Blogger Layouts

15.9.13

Kahwin!!

Siapa kahwin? Cuba teka. Me?? hoho.. Mestilah tak.. huhu.. Jodoh belum sampai agaknya.

Sebenarnya kawan aku dah kahwin. dan tersangatlah rugi aku tak dapat nak turut serta dalam majlis tersebut.. Sedih? hahaha. I'm ok. Tapi itulah. Yang aku terkilan sangat sebab aku tak dapat jumpa rakan-rakan sepersatuan aku dulu. Memandangkan agak lama aku berkhidmat dalam persatuan tersebut, jadi ramai lah kaum kerabat SMF yang dapat aku kenal. SMF sesi 2010,2011. Mereka beramai-ramai datang ke majlis kahwin tu.

Nak tengok gambar kahwin kawan aku tu.. ish! nak post tapi takut diorang marah pulak. hehe..

Apa-apa pun. Selamat pengantin baru untuk kedua-dua rakanku, Amirul Mukmin dan Nurul Hafizah. Semoga berbahagia ke akhir hayat. hohohoho

No comments: