Blogger Layouts

21.11.11

haha.. mds

mds kali ni agak pudar sebab banyak sgt ceramah dan ceramah.. haha.. masa pun agak singkat. jadi tak banyak aktiviti yang boleh diadakan. Nasib baik buat kat kampus puncak perdana. Best!.

Jadi timbalan pengarah kolej? Haha.. apa kerjanya? Aku ingat nk jadi biro program. best sikit. Tapi apakan daya, bersyukurlah. Timbalan pengarah kolej kot.. tinggi tu!. tapi apa kerja nya? kalu dulu aku tgok t.p macam tak ada kerja pun. Tak berapa nak popular sgt pun. huhu. tapi bagi aku setiap jawatan itu ada kepentingannya. Jadi aku akan tunaikan setiap tugas yang diberikan :)

Jadi timbalan pengarah, sangat senang.. mengarah orang jer. Tapi bagi aku, t.p perlu pastikan semua berjalan lancar.. so, kena lah aku amik taw semua perkara..

Berlakon?? haha.. ada satu malam tu aku kena berlakon.. sbnrnya aku xnk berlakon tapi trpaksa jugak. kalu nak diikutkan hati, aku tak nak mainkan perasaan PB. sebab aku kecian kan diorg, but i have to.. sebab ni untuk kebaikan mereka jugak. apa2 pun.. i love all PB.. serius.. !!

btw, MDS best! hehe

No comments: